måndag 18 februari 2013

Då var det dags igen:(

Första mjölkstockningen.
Hoppades verkligen att jag skulle slippa denna amningen! Men inte:(

Med Gustav hade jag mjölkstockning ca: 1g/v , ibland mer!
Det värsta är att jag inte kan få ut någon mjölk på egen hand eller med pump! Jag läcker inget heller, vilket kanske hade varit bra så att det aldrig blev "för fullt".

Jag känner aldrig att det flödar när jag väl ammar?! Men barnen växer ju så att det knakar, så det verkar ju finnas mat så det räcker iaf! Tur att dom har rätt taktik för att få ut något!

Hoppas verkligen att det släpper under dagen! Gör ju ont att ha ett knöligt stenhårt bröst!

(Borde nog byta namn på bloggen med när jag väl har tid att sitta vid våran omoderna stationära dator.)

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar